Masz pytania lub wątpliwości? Zapoznaj się z naszym działem FAQ!

 

1. Dokonałem(am) zakupu na platformie akademia.vix.com.pl, gdzie znajdę zakupione materiały?

Po zakupie na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail otrzymasz dane do zalogowania się do platformy akademia.vix.com.pl: login (e-mail) oraz hasło. Dane wpiszesz klikając „Panel Klienta” w menu górnym platformy Akademia VIX Automation. Zakupione szkolenia będą już tam na Ciebie czekać!

 

2. Czy mogę zmienić otrzymane hasło? Gdzie to zrobię?

Hasło możesz zmienić w panelu klienta, klikając swoją nazwę użytkownika w prawym górnym rogu ekranu: Ustawienia/Zmiana hasła. Sugerujemy ustawienie własnego bezpiecznego hasła podczas pierwszego logowania do platformy szkoleniowej.

 

3. Nie posiadam licencji na oprogramowanie iFIX, czy będę w stanie zrealizować kurs?

Po zakupie materiałów szkoleniowych otrzymasz od nas dostęp do Panelu VIX Automation, skąd bezpłatnie pobierzesz wszystkie pliki instalacyjne, niezbędne do realizacji kursu. Licencja na oprogramowanie Proficy iFIX nie jest Ci potrzebna, kurs zrealizujesz na wersji demonstracyjnej. Wyjątek stanowi lekcja: Rozwiązania sieciowe (dostępna tylko przy zakupie całego pakietu szkoleniowego) - w tym przypadku konieczne jest aktywowanie licencji oprogramowania iFIX na dwóch komputerach.

 

4. Zakupiłem(am) kurs na platformie akademia.vix.com.pl, ale nie otrzymałem(am) dostępu do materiałów szkoleniowych. Gdzie znajdę dostęp? 

Po zakupie na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail otrzymasz dane do logowania się do platformy. Sprawdź, czy nasz e-mail nie wpadł do folderu SPAM. Jeśli nie dotarł do Ciebie nasz e-mail z dostępem do materiałów, napisz na adres: szkolenia@vix.com.pl.

 

5. Zakupiłem(am) kurs na platformie akademia.vix.com.pl, ale nie dostałem(am) faktury VAT. Gdzie ją znajdę?

Jeśli przy wypełnianiu formularza zakupu zaznaczyłeś(aś) okno ”Proszę o wystawienie FV”, to faktura po opłaconym zamówieniu powinna trafić na Twój adres e-mail. Sprawdź, czy nasz e-mail nie wpadł do folderu SPAM. Jeśli nie dotarł do Ciebie nasz e-mail z fakturą VAT, napisz na adres: szkolenia@vix.com.pl.

 

6. Jak długo będę mieć dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie akademia.vixcom.pl?

Kursy po zakupie udostępniamy odpowiednio:
- pojedynczy moduł: przez 3 miesiące do wielokrotnego odtwarzania
- cały pakiet: przez 6 miesięcy do wielokrotnego odtwarzania

 

7. Na jakich zasadach realizowane jest wsparcie inżyniera?

WSPARCIE INŻYNIERA – realizowane będzie w godzinach 8-16 w dni robocze, drogą mailową lub telefoniczną. Aby skorzystać ze wsparcia wyślij maila na szkolenia@vix.com.pl podając imię, nazwisko oraz adres e-mail, na który założono konto na platformie Akademia VIX Automation. Wsparcie obejmuje tylko tematykę szkoleń Akademii VIX Automation.

 

8. Czy szkolenie obejmuje test końcowy?

Pojedyncze moduły nie zawierają testu końcowego. Po ich ukończeniu otrzymasz Zaświadczenia o ukończeniu modułu (patrz pkt 9 FAQ). Cały pakiet szkoleniowy obejmuje także test – składa się on z 43 pytań jedno- lub wielokrotnego wyboru, po zaliczeniu którego otrzymasz Certyfikat szkoleniowy (patrz pkt 9 FAQ).

 

9. W jaki sposób mogę uzyskać zaświadczenie lub certyfikat szkoleniowy?

Po ukończeniu pojedynczego modułu napisz wiadomość na adres: szkolenie@vix.com.pl, a wygenerujemy Ci zaświadczenie o ukończeniu modułu - w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Aby uzyskać certyfikat (dostępny tylko w całym pakiecie szkoleniowym: Proficy iFIX - poziom podstawowy), musisz zaliczyć test końcowy. Po jego zaliczeniu napisz wiadomość na adres: szkolenie@vix.com.pl, a wygenerujemy Ci certyfikat w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.

Regulamin | Polityka Prywatności | Utworzono w WebToLearn

Cenimy Twoją prywatność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies.

Dostosuj Odrzuć Akceptuję
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.

Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.

Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.

Pokaż więcej Pokaż mniej